Instant rate lookup

Sledujte HISTORIU JÁZD

Sledujte Limo Bratislava históriu, účty & faktúry online. Click Here...

Request a quote

VYŽIADAŤ CENU

Potrebujete cenu pre Limo Bratislava? Vyžiadajte si ju v dvoch krokoch.

Create an account

VYTVORIŤ LIMO ÚČET

Spravujte Limo Bratislava účet kdekoľvek. Vytvoriť účet...

Limo Bratislava Čsto kladené otázky

Ako si môžem rezervovať Limo?

Môžete si rezervovať on-line, po telefóne alebo e-mailom. My sa vás spýta na podrobnosti týkajúce sa transferu, ako sú údaje o lete a prílete / čas vyzdvihnutia, detaily o cieľovej adrese, informácie o cestujúcich a množstvo batožiny.

Čo je zahrnuté v cene?

Cena za jednosmernú transfer zahrňuje jednosmernú cestu na zvolenej trase, auto, vodiča, palivo, diaľničné poplatky a dane. Spiatočný transfer zahŕňa ako príchodu a odchodu na zvolenej trase. Vezmite prosím na vedomie, že cena nezahŕňa prepitné, čo je na uvážení cestujúceho.

Detská sedačka (ak je k dispozícii), nadrozmerná batožina, športové vybavenie atď, môžu vzniknúť ďalšie náklady. Prosím, pozri bod nižšie pre viac informácií.

Čo sa stane, keď urobím rezervovať on-line?

Akonáhle dokončíte rezerváciu, podrobnosti sú nahrané v našom systéme. Voucher bude odoslaný na Váš email a oznámenia na náš. Budeme sa riadiť pokynov na základe informácií, ktoré ste poskytli pri rezervácii. Je preto nevyhnutné, aby ste poskytli správne informácie pri rezervácii, Limo Bratislava nenesie zodpovednosť za chyby v dôsledku nesprávnych informácií poskytnutých pri rezervácii. Je na vás, aby ste si skontrolovali údaje v rezervačnom poukaze pred cestou a bezodkladne nás informovali, ak sa vyskytnú nejaké chyby.

Ako môžem zrušiť svoju rezerváciu?

Môžete zrušiť svoju rezerváciu e-mailom, alebo cez váš účet. Akonáhle obdržíme vašu žiadosť o zrušenie, spracujeme ju a obdržíte potvrdenie o zrušení. Ak si želáte zrušiť menej ako 48 hodín pred príchodom, musíte zavolať na číslo uvedené v potvrdení rezervácie.

Čo sa stane, keď sa detail mojej cesty zmení pred odletom?

Ak sa údaje vašej cesty zmenia pred odchodom, jednoducho nám zavolajte na +421948882443 alebo nám napíšte na booking@limo-bratislava.sk s novými detailmi a budeme aktualizovať Vašu rezerváciu. Budete zodpovedný za akékoľvek zvýšenie ceny v prípade, že nová cesta zahŕňa ďalšie vzdialenosť alebo čas, iný typ vozidla, destináciu, počet cestujúcich atď

Rezervácie pre dopravu s deťmi a dojčatami

Všetky batoľatá (0-2 rokov) a deti (3-11 rokov) musia byť zahrnuté do rezervácie s cieľom zabezpečiť primerané vozidlo a priestor.

Ak si rezervujete transfer, je nutné použiť sedačku alebo podsedák pre deti vo veku 12 rokov, alebo až do 135 cm, z bezpečnostných dôvodov. Sme schopní zabezpečiť vopred objednané detské sedačky a podsedáky vo všetkých destináciách, a táto možnosť je k dispozícii ako súčasť procesu rezervácie. Ak sa táto voľba nezobrazuje v objednávkovom procese, nebojte sa. Stále môžeme ponúknuť vopred rezervovanej detské sedačky a podsedáky v mnohých oblastiach, ktoré nie sú na internetových stránkach. Stačí, keď nám napíšete e-mail na booking@limo-bratislava.sk s vašim rezervačným číslom a vek dieťaťa / deti. Vezmite prosím na vedomie, nemôžeme zaručiť, že sedačka alebo vajíčko bude perfektné pasovať pre vaše dieťa. Ak si chcete priniesť vlastnú sedačku alebo vajíčko, musíme byť poučení z týchto informácií ešte pred cestou. Ak budete mať vlastnú sedačku alebo vajíčko, je vašou zodpovednosťou, aby ste ho nainštalovali do vozidla a vodič nenesie žiadnu zodpovednosť.

vyzdvihnutie z Vienna Airport:

Vodič bude čakať pred Anker Bakery (medzi Mc Donalds a Cafe Ritazza) s ceduľou ukazujúci meno pasažiera. Ak nemôžete nájsť vodiča volajte číslo na potvrdení rezervácie.

Čo sa stane, keď je môj let zmeškaný alebo zrušený?

Váš let je sledovaný aby vás vodič čakal vždy v správny čas. Ak váš let má meškanie, Vaša rezervácia bude automaticky aktualizovaná. Ak je váš let zrušený, Vaša rezervácia bude automaticky zrušená.

Odvezie a vyzdvihne na vodič presne na udanej adrese?

Limo Bratislava poskytuje službu od dverí k dverám, čiže áno, avšak sú niektoré prípady, keď to nemusí byť možné, ako je napríklad uzatvorenie cestnej premávky, pešia zóna . Tam, kde sú tieto obmedzenia, vodiči Vás vysadí a vyzdvihne na najbližšom prístupnom mieste. Majte prosím na pamäti, však, že vodič nebude zodpovedná za prepravu batožiny.

Aká je vaša fajčiarska politika?

Fajčenie je prísne zakázane vo všetkých vozidlách.

Som schopný rezervovať si transfer s viacerými zastávkami?

Áno. Ak sú mista vysadenia strediská a hotely, dajte nám prosím vedieť, ktoré z nich a poradíme Vám aká bude následnosť zastávok. Pokiaľ sa jedná o súkromné adresy, budeme potrebovať plnú adresu vrátane popisného čísla. Vezmite prosím na vedomie, že by ste nám mali dať vedieť, pokiaľ tieto údaje budú rovnaké pre spiatočnú cestu. Možu vzniknúť dodatočné poplatky

Môžem cestovať s domácim miláčikom?

Všeobecne platí, že nedovoľujeme zvieratá na našich transferoch. Avšak, toto je závislé na spôsobe prepravy vášho zvieratka. Prosím zavolajte nám na +421948882443 a informuje nás ako budete Vášho miláčika prepravovať a my zvážime či je tento spôsob pre nás akceptovatelný

Viete organizovať prepravy pre veľké skupiny a konferenčnú prepravu?

Áno. Prosím kontaktujte nás s Vašimi požiadavkami a radi pre Vás pripravíme konkrétne riešenie

Moja firma požaduje faktúru môžete mi ju zaslať?
Áno, sme schopní poskytnúť vám faktúru v prípade potreby. Obráťte sa na zákaznícky servis, po zrealizovaní transféru možete požiadať o faktúru.